SELAMAT DATANG~~~

DLIA JANE COLLECTION

Butik Dlia Jane

Butik Dlia Jane
OCTOBER 2011 - ALHAMDULILLAH keadaan butik terkini , bangga dengan hasil usaha ku dengan sokongan yang diberikan oleh orang orang tersayang

2010 - Tahun Pertama Beroperasi

2009 - Permulaan perniagaan secara realiti

Monday 1 October 2012

Gadis Manja Kacukan Melayu Cina Berjaya ke Peringkat Akhir Pencarian Model DJC

Raut wajah yang ayu dan lembut telah menjadikan beliau di antara finalis bagi Pencarian Model Dlia Jane tahun 2012 / 13. Gadis kacukan cina dan melayu ini dilahirkan pada 29 Ogos 1987 dan baru berusia 25 tahun.
 
Tidak hanya berbekalkan kecantikan semata-mata, beliau juga cemerlang dalam bidang pendidikan kerana memiliki Diploma Kejuruteraan Awam dari UTM dan Ijazah Sarjana Muda Kejuruteraan Awam dari Uniten. Beliau yang merupakan pereka bentuk infrastruktur bangunan di syarikat Arup Jururunding dalam bidang Kejuruteraan Awam ini, mula berkecimpung dalam bidang modeling selama setahun setengah.

Beliau bukan hanya memperagakan pakaian pengantin sahaja, beliau juga memperagakan produk lain seperti jubah dan tudung. Di antara butik yang pernah menggunakan khidmat beliau adalah Butik Mama, Butik Delfira, Butik Alqilah Fabrik, Butik Busana Hawa dan juga beberapa butik pengantin yang lain.
Wajah beliau juga pernah beberapa kali menghiasi majalah Dara, Wanita dan Harmoni dan pernah terlibat dalam pertunjukan fesyen bagi butik pengantik dan Butik Mama.

Beliau yang kami maksudkan ialah  
Nur Zafirah bt. Mohd Noor
 
Salam tahniah dari kami………..











No comments:

Post a Comment